دانلود انیمیشن عصریخبندان ۴ دوبله فارسی گلوری
 
   
 
 
در این وبلاگ بازی فیلم کلیپ و... قرار میگیرد

 


نام فارسی انیمیشن : عصریخبندان ۴ – رانش قاره ها

منتشر کننده : ایران فیلم
ژانر : انیمیشن ، ماجرایی ، کمدی
لینک IMDB
امتیاز: ۱۰ / ۶٫۷
کیفیت : ۷۲۰p , 1080p  | آخرین حد کیفیت ، فوق العاده 
حجم : ۱۲۰۰ مگابایت , ۷۰۰ مگابایت
اسکرین شات : دارد

دوبله فارسی حرفه ای و جذاب ( گلوری )

دو زبانه (صوت دوبله و صوت زبان اصلی) 
خلاصه داستان : مانی، دیگو و سید قصد دارند سفری در دنیا بکنند، آنها به همراه یک تکه یخ که به عنوان یک قایق برای خود می سازند به دریا می زنند و در آنجا ماجراجویی خود را شروع می کنند که در این سفر با خطر های زیادی روبه رو می شوند و …

حواشی دوبله :  دوبله این انیمیشن توسط انجمن گویندگان جوان ( گلوری ) که بدون شک حرفه ای ترین تیم دوبله انیمیشن در کشور میباشد ، تهیه شده است . این دوبله بصورت کامل و بدون سانسور میباشد و حتی آهنگهای آن نیز بصورت حرفه ای و جذاب ساخته شده است . وبسایت ایران فیلم مفتخر است این دوبله بسیار جذاب را نه تنها برای اولین بار در اینترنت بلکه برای اولین بار در کشور به شما کاربران گرامی تقدیم مینماید . نسخه کامل و بدون سانسور این دوبله در هیچ فروشگاه و سایتی موجود نمیباشد و ایران فیلم برای اولین بار در سطح کشور آنرا منتشر کرده است ، به همین خاطر ممکن است توسط بسیاری از سایتهای بزرگ و کوچک مورد سوء استفاده قرار گیرد ، لذا توجه داشته باشید کلیه نسخه هایی که در سایر سایتها از این دوبله منتشر میشود بدون شک کپی برداری شده از سایت ایران فیلم میباشد . لازم به ذکر است نسخه پخش شده در بازار دارای سانسور بوده و نسخه کامل برای اولین بار از سایت ایران فیلم منتشر گردیده است . دانلود این انیمیشن زیبا را بهمراه دوبله جذاب گلوری به تمامی بازدیدکنندگان محترم پیشنهاد میکنیم .

دو زبانه : برای اولین بار انیمیشن های دوبله فارسی بصورت دو زبانه ارائه شده اند . بدین صورت که هردو صوت زبان اصلی و دوبله فارسی در انیمیشن گنجانده شده است . بصورت پیشفرض صوت دوبله فارسی هنگام اجرای انیمیشن پخش میگردد . برای تغییر زبان در نرم افزار KMPlayer از کلید های ترکیبی Ctrl+X استفاده نمایید. همچنین امکان تغییر زبان در دستگاههای پخش خانگی نیز وجود دارد .

دانلود باکیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

باتشکرMH12

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
:: برچسب‌ها: <-TagName->
   
آخرین عناوین مطالب